Hidden
Název programu
Hidden
Unikátní kód formuláře
Hidden
Číslo formuláře
Doporučení, jak naplánovat optimální termín odeslání žádosti Dobře si časově naplánujte, kdy nám projektovou žádost o nadační příspěvek zaslat tak, abyste v případě jejího schválení stihli včas realizaci vašeho projektu odstartovat. Načasování odeslání finální žádosti je na Vás, ale délka její přípravy nesmí přesáhnout období 3 měsíců ode dne oznámení o postupu do II. fáze.
Počítejte zároveň, že ode dne jejího zaslání poběží zhruba 8 týdenní období její administrace, hodnocení a obhajob. A na jeho konci úspěšní žadatelé podepíší smlouvu a obdrží získaný nadační příspěvek. Znamená to tedy, že všem vřele doporučujeme vyplněnou finální projektovou žádost odeslat minimálně 8-10 týdnů před Vámi naplánovaným termínem začátku realizace vašeho projektu.
Instrukce pro vyplnění žádosti Žádost se ukládá v elektronické verzi kliknutím na tlačítko „Odeslat“ v závěru žádosti.
Postup: dokud nejsou vyplněna všechna povinná pole, žádost nelze odeslat. Rozpracovanou žádost si lze uložit a pokračovat v ní později nakliknutím na stejnojmenné tlačítko situované v dolní části obrazovky. Po odeslání Vám na email uvedený ve formuláři přijde zároveň potvrzení o jejím doručení včetně Vámi vyplněné žádosti v PDF formátu.
Právní forma* Uveďte právní formu subjektu, za který žádáte o nadační příspěvek
Neformální občanská iniciativa Spolek Nadace nebo nadační fond Církevní právnická osoba Obecně prospěšná společnost Ústav Příspěvková organizace
Identifikační údaje o neziskové organizaci Název žadatele* Uveďte na tomto místě prosím úplný oficiální název, tak jak je uveden v aktuálním znění vaší zřizovací listiny.
IČ*
Adresa* Doručovací adresa neziskové organizace.
Číslo účtu* Prosím vložte kompletní číslo účtu žádajícího subjektu, na který chcete přeposlat nadační příspěvek. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Číslo účtu budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Název banky* Uveďte prosím název banky, u které máte vedený účet, na který chcete v případě podpory projektu převést částku nadačního příspěvku. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Účet budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Jméno a příjmení statutárního zástupce* Jméno Příjmení
Funkce statutárního zástupce*
Telefon statutárního zástupce*
E-mail statutárního zástupce* Identifikační údaje o osobě oprávněné k podpisu Osoba oprávněná k podpisu smlouvy* Zástupce neformální občanské iniciativy, kterému bude v den případného podpisu smlouvy minimálně 18 let
Jméno Příjmení
Datum narození* Datum narození osoby zastupující neformální občanskou iniciativu.
Adresa trvalého bydliště* Trvalé bydliště zástupce neformální občanské iniciativy.
Doručovací adresa Vyplňujte jen v případě, kdy se liší od adresy trvalého bydliště.
Telefon na osobu oprávněnou k podpisu smlouvy*
E-mail na osobu oprávněnou k podpisu smlouvy* Číslo účtu* Prosím vložte kompletní číslo účtu žádajícího subjektu - neformální občanské iniciativy či jejího zástupce, na který chcete přeposlat nadační příspěvek. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Číslo účtu budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Název banky* Uveďte prosím název banky, u které máte vedený účet, na který chcete v případě podpory projektu převést částku nadačního příspěvku. UPOZORNĚNÍ! V případě, že účet ještě nemáte založen, prosím v tomto poli vyplňte číslici "0". Účet budete rozhodně potřebovat nejpozději do 2 dnů ode dne, kdy se dozvíte o případné podpoře vašeho projektu.
Informace o realizátorovi projektu Osoba odpovědná za realizaci projektu* Jméno a příjmení osoby odpovědné za projekt.
Jméno Příjmení
Telefon na osobu odpovědnou za projekt*
E-mail na osobu odpovědnou za projekt* Rok založení žadatele* Rok založení neziskové organizace či v případě neformální občanské iniciativy rok zahájení jejich aktivit.
Informace o žadateli* Stručně představte činnost, cíle a dosavadní úspěchy organizace či neformální občanské iniciativy a na závěr zmiňte i vaši hlavní motivaci, proč chcete projekt realizovat.
Odkaz na webové stránky (URL) Odkaz na web neziskové organizace, neformální občanské iniciativy či projektu.
Odkaz na facebook Odkaz na facebook neziskové organizace, neformální občanské iniciativy či projektu.
Počet stálých/placených pracovníků žadatele* (celkem úvazků)
Počet členů neformální občanské iniciativy* Celkový počet dobrovolníků zapojených do aktivit žadatele* (celkem neplacených dobrovolníků a dobrovolných spolupracovníků)
Informace o projektu Následují otázky, které se týkají informací o Vašem projektu. Doporučujeme Vám tyto otázky vyplnit důkladně podle přikládaných instrukcí, a to včetně všech podotázek.
Název projektu* Název projektu byl měl být stručný, tzn. krátký! a výstižný.
Místo realizace projektu* Zaškrtnout můžete více okresů.
1. Popis výchozí situace a cíle projektu* 1. Popište, kde chcete projekt uskutečnit (obec včetně počtu jejích obyvatel, případně část obce) a současný stav s ohledem na to, na jaký místní problém/potřebu reaguje. 2. Jakých cílů a změn se má na konci jeho realizace dosáhnout.
2. Cílové skupiny* 1. Stručně uveďte, komu je projekt určen a jaké skupiny obyvatel pozitivně ovlivní. 2. Pokuste se odhadnout i počty osob, pro které bude mít realizace projektu přínos. 3. Jak a s jakými výsledky jste v místě realizace zjišťovali jejich zájem o projekt.
3. Aktivity, realizační plán a zapojení místních do projektu* Stručně po jednotlivých krocích popište, jak a kdy (v jakém období) budete projekt a jeho plánované aktivity realizovat, čím konkrétně se budete zabývat a do jakých z těchto aktivit a jakým způsobem plánujete aktivně zapojit místní veřejnost. UPOZORNĚNÍ! v posledním sloupci uveďte i jaké skupiny místních obyvatel, partnery, spolupracovníky atp. chcete zapojit včetně odhadu jejich reálného počtu, a to aktivně zaangažovaných i těch, co zůstanou v roli pasívních účastníků např. návštěvníků vašich akcí atp.
4. Očekávání a přínos realizace projektu* 1. Jakých konkrétních změn nebo posunů oproti výchozímu stavu byste rádi dosáhli a jaké další přínosy v rámci projektu očekáváte. 2. Co budete na konci projektu považovat za úspěch a naopak, co byste vnímali jako neúspěch.
5. Projekt končí a co dále?* 1. Uvažujete již o pokračování a návazných aktivitách? 2. Jakým způsobem plánujete financování projektu/aktivit po vyčerpání nadačního příspěvku a jak do zajištění udržitelnosti vašich aktivit zapojíte místní obyvatele, partnery, město/obec. 3. Je-li to relevantní tak, jak zajistíte i následnou péči o nově vytvořené místo, prostranství či památku apod.
Je součástí realizace Vašeho projektu renovace státem chráněné památky?* Začátek realizačního období projektu* Start projektu by měl být nastaven minimálně 8-10 týdnů od podání této žádosti. Realizační období je totiž jediný časový úsek, ve kterém lze čerpat (utratit) získaný finanční příspěvek od nadace. Doporučujeme si realizační období stanovit tak, že před a po období, v kterém plánujete uskutečnit vaše samotné projektové aktivity přidáte min. 1 měsíc na jejich přípravu a 1 měsíc na závěr na vyhodnocení a jako rezervu realizace celého projektu.
Konec realizačního období projektu* Zakončení projektu musí být nejpozději do 1 roku od jeho startu tak, aby realizační období nepřesáhlo 12 měsíců!
Anotace projektu (k dispozici max. 500 znaků)* Stručně a výstižně na tomto místě představte Váš projekt včetně toho, co v něm chcete dělat a jakých změn jeho realizací dosáhnout. POZNÁMKA: v tomto znění bude projekt prezentován na veřejnosti a nabízen k podpoře případným dárcům. PŘÍKLAD: Neformální skupina občanů s názvem "Za lepší Kocandu" z okrajové části Litoměřic chce zapojit místní obyvatele do opravy zdejšího zanedbaného hřiště a přispět tím k navázání dobrých sousedských vztahů a aktivizaci místních k péči o své okolí.
Finanční rozpočet projektu Pro zpracování rozpočtu projektu použijte šablonu v podobě excelové tabulky, kterou ke stažení najdete na webové stránce nadace v sekci žadatel - výzvy k podání žádosti. viz https://www.komunitninadace.cz/grantovy-program-nestuj-s-rukama-za-zady-ii-faze/
Prostor pro nahrání rozpočtu v podobě excelové tabulky*
Místo pro poznámky k rozpočtu Uveďte, jakékoliv poznámky či připomínky k rozpočtu. (u položek rozpočtu, které nemají přímou vazbu na realizaci projektu, prosím automaticky odůvodněte jejich potřebu a popište, jak přispějí k udržitelné činnosti žadatele)
Výše žádaného nadačního příspěvku od nadace* Celkové předpokládané náklady projektu* UPOZORNĚNÍ! Nevládní neziskové organizace a neformální občanské iniciativy mohou získat nadační příspěvek až do výše 80% celkových nákladů projektu. Příspěvkové organizace zřizované obcemi, kraji a veřejné vysoké školy mohou žádat maximálně o 50% z celkových nákladů projektu.
Povinné přílohy Povinné přílohy k nahrání V případě projektů zaměřených na úpravy, renovace a opravy objektů, budov, památek či veřejných prostranství, doložte:
1. fotodokumentaci současného stavu objektu či lokality;
2. vlastnictví objektu či pozemku neověřeným výpisem z katastru nemovitosí a souhlasem vlastníka pozemku/nemovitosti s realizací projektu;
Povinné přílohy k nahrání - kulturní památky V případě památek zapsaných v Ústředním seznamu kulturních památek ČR doložte závazné stanovisko příslušného orgánu památkové péče.
Povinné přílohy k nahrání - ostatní památky v případě projektů zaměřených na renovaci památek, které však nejsou na seznamu kulturních památek ČR, doložte odsouhlasený záměr prací Národním památkovým ústavem, ÚOP Ústí nad Labem.
Nepovinné přílohy Uvítáme, když k elektronické žádosti připojíte i nepovinné přílohy například ve formě fotografií vztahujících se k Vašemu projektu či předcházejícím aktivitám, prohlášení partnerských organizací/osob o jejich realizačním a/nebo finančním podílu na projektu, doporučení k projektu, poslední výroční zprávu organizace apod.
Prostor pro nahrání nepovinných příloh ve formě jednotlivých souborů. Prostor pro nahrání nepovinných příloh ve formě jednotlivých souborů.
Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod. Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod.
Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod. Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod.
Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod. Prostor pro vložení odkazu na nepovinné přílohy, například na úložiště fotografií, webové stránky, Facebook, apod.
Závěrečná prohlášení Čestné prohlášení* Souhlasím a prohlašuji, že informace uvedené ve formuláři žádosti jsou přesné a pravdivé a poskytovány dobrovolně.
Souhlas se zpracováním osobních údajů* Souhlasím se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů obsažených v tomto formuláři Ústeckou komunitní nadací, IČ 44552254, se sídlem Karla IV. 400/11, 400 03 Ústí nad Labem (příp. jejími zaměstnanci) pro účel zařazení do databáze správce, hodnocení projektových žádostí, následnou komunikaci a tvorbu projektové dokumentace v případě podpoření projektové žádosti. Tento souhlas uděluji pro všechny údaje obsažené v tomto formuláři. Zároveň jsem si vědom/a svých práv podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Ústecká komunitní nadace prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci Ústecké komunitní nadace nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.
Name This field is for validation purposes and should be left unchanged.