Jednotný vizuální styl

Jednotný vizuální styl je důležitou součástí prezentace naší nadace. Zastupuje nadaci v komunikaci s veřejností, zvyšuje vědomí o její existenci a spoluvytváří její dobré jméno. Pomáhá nadaci charakterizovat jako stabilní a důvěryhodný subjekt. Základními prvky jednotného vizuálního stylu jsou: „obchodní jméno“a „obchodní označení“ (značka).

Jméno nadace:
Ústecká komunitní nadace

Značka v základním provedení

Značka komunitní nadace je základním prvkem celého jednotného grafického stylu.
Značka v tomto barevném a tvarovém provedení je preferována před všemi ostatními barevnými či tvarovými verzemi značky nadace.

zakladní středně modrá

Pantone: 7461 C
CMYK: 91/ 30/ 0/ 0
RGB: 0/ 138/ 220
#008adc
RAL: 5015 Himmelblau
Avery 538

základní tmavě modrá

Pantone: 539 C
CMYK: 100/ 55/ 0/ 85
RGB: 0/ 22/ 58
#00163a
RAL: 5013 Kobaltblau
Avery 540

Logo ke stažení

Logo Ústecké komunitní nadace může být použito pouze se souhlasem nadace.

Logo ke stažení pro tiskové užití (CMYK)
Barevná varianta
Černobílá varianta

Logo ke stažení pro web a sociální sítě (RGB)
Barevná varianta
Černobílá varianta
Bílá varianta (pro tmavé podklady)